Az alábbi hírt olvasva végtelenül elszomorodtam. Vívódtam azon, hogy megosszam-e gondolataimat vagy sem, mert hát szívem szerint nem akarnék én másokat is szomorúságba rántani. Nem is tettem volna fel a blogomra, ha az egyházak vezetői Isten kinyilatkoztatott igazsága szerint tanítanák, vezetnék és eligazítanák a rájuk bízott nyájakat. /Nem tévedés részemről a többes szám használata, hiszen a szervezett keresztyénség Jézus Krisztus legnagyobb szomorúságára fájdalmasan széttöredezett (lásd Jn 17,11.21)./ Valamiféle elhatárolódás kinyilvánításának érzem szükségességét. Ha némaságba burkolóznak a püspökök és atyák, nagytiszteletesek és tisztelendők, próféták, pásztorok és tanítók, akkor hallgatásukkal cinkosaivá válnak az antikrisztusi szellemi erőknek; szétszélesztik a híveket, amikor az idők jeleiben halványan már apokaliptikus sémák ismerhetők fel.
Elhatárolódásom tárgya nem az „LMBTQ” panelszóval fémjelzett populáció, hiszen azt egy nyomorult, kiszolgáltatott, bűnben elmerült tömegnek tekintem, amelyre illik: „nem tudják, mit tesznek”. Az én tiltakozásom az ellen szól, hogy Helena Myrstener, - egy hivatalos egyház által felszentelt személy – tudatosan, demonstratív módon meghamisít(hat)ja a Szentírás (Genezis) egzakt üzenetét.
A hír:
Advent kezdetére időzítették a svédországi Malmőben az ország – és vélhetően az egész világ – első homoszexuális témájú oltárképének felszentelését. Az eseményről maga a képnek helyet adó Szent Pál templom lelkésze, Helena Myrstener számolt be Twitter-bejegyzésében.
„Vasárnap történelmet írunk. Svédország egyetlen LMBTQ oltárképét adjuk át a malmői Szent Pál templomban. Természetesen a kép a kórus és a régi oltárkép mellett kap helyet. Nagyon boldogok és büszkék vagyunk.", fogalmazott a lelkész.
A Paradicsom című festményt 2012-ben készítette a saját magát kultúr-marxistaként jellemző fotóművész, Elisabeth Ohlsson Wallins, akit a XV-XVI század fordulóján élt német festőművésznek, a szász festőiskola alapítójának, Lucas Cranachnak az „Ádám és Éva" című festménye ihletett meg. Csakhogy Ohlsson Wallins nem egy férfit és egy nőt ábrázol az édenkertben, hanem egy homoszexuális férfi- és egy leszbikus női párt, valamint egy transznemű férfit ábrázol.